kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

  • ۰
  • ۰

قبلا یاد گرفتیم که چطور با گوشی هوشمندمان عکس های با کیفیت و حرفه ای تهیه کنیم. بسیار خب! حالا وقت پردازش عکس هاست. در ادامه این مطلب یاد می گیریم که چطور از گوشی آیفون برای پردازش حرفه ای عکس ها استفاده کنیم.

آیفون یکی از بهترین گوشی ها برای ادیت و پردازش عکس هاست اما متاسفانه روی پردازش ویدئوها نمی شود خیلی روی آن حساب کرد. اگر می خواهید فیلم هایتان را بعد از تهیه پردازش کنید بهتر است آنها به کامپیوترتان منتقل کنید و بعد با استفاده از برنامه هایی مثل Avid Media Composer، Final Cut Pro و یا Adobe Premiere ویدئوهایتان را ویرایش کنید.

پس پردازش یا Post-Processing چیست؟

پس پردازش عکس ها فقط شامل استفاده از فیلترهای مختلف روی عکس ها نمی شود بلکه این کار با انتخاب و سازماندهی عکس ها مرتبط است.

هر عکسی که می گیرید لزوما نیازی به ویرایش یا پردازش ندارد. بنابراین اولین قدم در پردازش عکس ها انتخاب مناسب تصاویر برای پردازش است. ممکن است فقط 20% از عکس هایی که با گوشی آیفونتان می گیرید و یا فقط 5% از تصاویری که با دوربین DSLR تهیه کرده اید نیاز به پردازش داشته باشد. بنابراین قرار نیست تمام عکس هایی که می گیرید را ویرایش و ادیت کنید.

انتخاب مناسب و مدیریت عکس ها

نرم افزار لایت روم (Adobe Lightroom) سال ها پیش عرضه شد که هم در گوشی های آیفون و هم در آی پدها در دسترس است. با اینکه این نرم افزار اساسا برای کار در رایانه طراحی شده اما خیلی راحت می توانید با استفاده از آن عکس هایتان را در گوشی آیفون پردازش و ادیت کنید.

می توانید این برنامه را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار عکس هایی که با دوربین گرفته اید وارد قسمت پردازش نرم افزار شوند. به محض ورود به برنامه می توانید عکس ها را پرچم گذاری کنید یا با استفاده از تنظیمات هوشمند آنها را دسته بندی نمایید. وقتی عکس هایتان رتبه بندی و پرچم گذاری شوند همه چیز کاملا مرتب می شود و کار روی عکس ها هم سریع و راحت تر است.

علاوه بر این، با استفاده از برنامه لایت روم می توانید هر عکسی که قابلیت باز شدن در سایر ویرایشگرهای IOS دارد را پردازش کنید. بنابراین تا زمانی که عکس هایتان را در Camera Roll ذخیره کرده اید می توانید آنها را دوباره وارد نرم افزار لایت روم کنید.

علاوه بر این برای انتخاب عکس های مورد علاقه تان فقط کافیست روی آیکن قلب ضربه بزنید. به این ترتیب عکس های مورد علاقه تان از عکس های Camera Roll جدا می شوند و دسترسی به آنها راحت تر می شود.

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

چطور از گوشی آیفون خود برای حرفه ای کردن تصاویر بعد از عکاسی استفاده کنیم؟

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • hasti molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی