kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

  • ۰
  • ۰

امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که مشتریان ترجیح می دهند بتوانند از طریق تلفن همراه شان، با برندها و نام های تجاری ارتباط برقرار کنند. برای برند ها نیز این روش بهترین راه دستیابی به مشتریان و مدیریت بخش فروش است. نه تنها هر کسب و کار برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود؛ به یک اپلیکیشن موبایلی نیاز دارد؛ بلکه همه کسب و کارها باید یک استراتژی بازاریابی با تلفن های هوشمند داشته باشند. در این بخش؛ تعدادی از اشتباهات موبایلی رایج را مطرح می کنیم که در سال 2019 دیگر نباید تکرار بشود.

1-عدم بهینه سازی تجربه کاربر (UX) برای موبایل

در اغلب موارد ما مشاهده می کنیم که کمپانی ها از موبایل به عنوان ابزار توسعه ی استراتژی های بازاریابی خود استفاده می کنند. این بدان معناست که پیام مشابهی به صفحه نمایش کوچک تلفن های همراه ارسال می شود. در این بخش است که بازاریاب ها فرصت ورود و جذب مشتری دارند زیرا محتوای صفحه ای که روی موبایل باز می شود باید با صفحه ای که برای دسکتاپ طراحی شده است، متفاوت باشد. ایجاد یک وبسایت مخصوص تلفن های همراه نیازمند تلاش زیاد و صرف زمان است؛ همچنین نیاز به منبع مالی هم مانند گذشته مطرح است.

2- قرار ندادن دکمه ی کلیک در جای مناسب

بخش مهمی از ایجاد سایتی که برای موبایل طراحی شده است، قرار دادن دکمه ای است که با کلیک روی آن اقدامی جالب انجام می شود. قرار دادن این نوع لینک ها در سایت آسان است و تقریباً همیشه اثرگذار هستند؛ اما در این بخش کارهای بیشتری می توان انجام داد. محل قرار گیری این لینک ها برای نرخ کلیک های سایت اهمیت دارد.

به ویژه در سایت های مخصوص به موبایل، این نوع لینک ها باید جایی قرار داده شوند که به محض بالا آمدن صفحه قابل دیدن باشند و نیازی نباشد که برای دیدن آن ها صفحه را بالا و پایین کرد. سعی کنید هنگام قرار دادن لینک ها، خیلی دقت داشته باشید؛ همچنین تست A/B می تواند با مقایسه ی دو نسخه از سایت شما؛ بالاترین نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را نشان بدهد.

...

برای مطالعه متن اصلی به لینک زیر رجوع نمایید:

8 اشتباه رایج بازاریابی موبایلی که باید از آنها اجتناب کنید

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • hasti molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی