kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

kasbokar01

معرفی مشاغل و روشهای درآمدزایی

  • ۰
  • ۰

به این جمله فکر کنید: “ای کاش می تونستم بهتر و بیشتر از وقتم استفاده کنم.” اگر این جمله برایتان آشناست و مدام در ذهنتان می چرخد نگران نباشید. شما تنها کسی نیستید که چنین آرزویی دارد. خیلی ها در سراسر دنیا تلاش می کنند با یک برنامه ریزی موثر از زمانشان بهترین استفاده را ببرند و به عبارت دیگر موثر و پر بازده باشند. اما چرا باید چنین تصمیمی بگیریم؟ چرا باید بخواهیم پر بازده و موثر عمل کنیم؟

دلیل این کار برای هر کسی متفاوت است. برای خیلی ها، میل به موفقیت بیشتر باعث می شود که تمام تلاششان را بکنند تا بهره وری بیشتری داشته باشند. حالا اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند از زمانی که در اختیارشان است نهایت استفاده را بکنند و حداکثر بازده را داشته باشند این مطلب دقیقا همان چیزیست که نیاز دارید. ما در این نوشته ترفندها و راهنمایی های مفید و موثر برای بازدهی بیشتر در مدت زمان کمتر را در اختیارتان می گذاریم.

برای اینکه بدانید چطور می شود بیشترین و موثرترین کارایی را در زندگی داشته باشید ما لیستی از بهترین نکات را تهیه کرده ایم که شما را به فردی موثر و پر بازده تبدیل می کند. بسیار خب، شروع می کنیم!

1-قدرت اراده را دست کم نگیرید

جنگ واقعی برای رسیدن به بهره روی و بازدهی بیشتر هر روز صبح شروع می شود. اگر بعد از شنیدن صدای ساعت زنگ دارتان آن را خاموش کردید و دوباره به خواب رفتید باید بگوییم جنگ را واگذار کرده اید!

اگر هشداری تنظیم می کنید به محض شنیدن صدای آن باید از خواب بلند شوید. این ساده ترین اما موثرترین کار ممکن است. تحقیقات نشان می دهند خاموش کردن صدای زنگ هشدار ساعت یا تلفن و دوباره خوابیدن شما را خسته تر و بیدار شدنتان را هم سخت تر می کند.

بنابراین جنگ اول بین شما و رختخوابتان است! هر روز به خودتان قول بدهید که از این جنگ پیروز و سربلند برمی گردید و اجازه ندهید میل به خواب شکستتان بدهد. به محض اینکه صدای آلارم را شنیدید بلند شوید و روزتان را شروع کنید.

2- تمرکزتان را مدیریت کنید

...

توضیحات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

9 نکته بسیار ساده برای اینکه فردی موثر و پربازده باشید!

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • hasti molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی